Menu

Tuesday, October 11, 2011

A MINI HONEYMOON


Y estas fotos son de el fin de semana pasado. El dia de nuestro aniversario Saverio me dio un sobre que tenia una invitacion para un fin de semana romantico para los dos en el JW Marriott Newport Villas. El hotel queda como a media hora de la casa asi que era un tanto extraño. Un fin de semana de playa, relax en la piscina, atardeceres y de tener culpabilidad por dejar a Lili en la casa (la metimos a dormir escondida en el cuarto la ultima noche). Aqui les muestro algunas foticos.


And this photos are from last weekend. The day of our anniversary Saverio gave me an envelope with an invite to spend a romantic weekend at the JW Marriott Newport Villas. The hotel is about 30 minutes away from our home so it was kind of weird. A weekend full beach, relaxing by the pool, sunsets and of guilt for leaving Lili at home (we sneaked her in the room the last evening). Here are some photos. 

Shorts: Bershka
Top: Rockaholic

 Saverio me preparo panquecas de desayuno, yum!


 Top: Forever 21
Zombie Bathing Suit (1st Photo): Iron Fist (Rockaholic)



 Lentes: Raybans


 Sandals: Forever 21













Disculpen si repito algunos elementos en mis looks pero les recuerdo que aunque la moda es algo que me apasiona y que implemento en cada aspecto de mi vida, esto es mas como un diario visual donde comparto con ustedes cosas que me suceden a diario, fotos de mi familia, es una ventana a mi dia a dia.
***

I'm sorry if I repeat certain elements in my looks but I want to remind you guys that even though I'm passionate about fashion and I implement it in every aspect of my life, this blog is more like a visual diary where I share with you things that happen to me daily, pics of my family, it's like a window to my day to day life.

No comments:

Post a Comment